En lavkarbo matpakke!

I går lagde jeg en grønnsaksgrateng som jeg fikk inspirasjon fra her. Matpakken til barna i dag var: omelett, grønnsaksgrateng og kyllingnuggets.

Oppskrift grønnsaksgrateng:

1 pose brokkoli
2 gulrøtter
1 løk
1 boks creme fraiche
1 egg
litt ost
panering
litt vann
salt og pepper

Bland brokkoli, gulrot i biter,løk i biter og creme fraiche sammen. Egget rørte jeg sammen med litt vann og blandet sammen med det andre og hadde i en ildfast form. Smak til med litt salt og pepper. Litt rester av ost på toppen og resten av paneringen fra kyllingnuggetsene Stekte i ovnen på 200 grader i 15-30 min.

Husk å ta med gaffel til en slik matpakke.

Om Janicke

Janicke has a passion for keto and carnivore food and has over ten years of experience with the keto diet. She loves to help others get healthy and give people valuable information.
Dette innlegget ble publisert i grønnsaker, Matpakker og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til En lavkarbo matpakke!

  1. mjuuugly sier:

    sv: Ja, håper den falt i smak 🙂 Jeg får ikke sett bildene på bloggen din, er det bare hos meg eller er det noe wordpress tuller med?

  2. Den så veldig god ut! Går og tenker på å få laget en variant selv, når jeg får penger ;).

    SV: Takk for det! 🙂 Ja, formene var kjempefine. Veldig lett å få sjokoladen ut også, siden den er i litt bøyelig gummi. Egner seg sikkert for isbitlaging og litt av hvert annet også. Hehe, ja, det er sant at man blir kreativ. Aldri så galt at det ikke er godt for noe! 🙂

Legg igjen en kommentar